Prezentacja ubrań w sklepie jest ważna nie tylko dla klientów, ale także dla personelu. Jeśli klient nie może znaleźć swojego rozmiaru lub koloru wśród stosów ubrań, prawdopodobnie opuści sklep i kupi je gdzie indziej.
Sposób ekspozycji produktu może w dużym stopniu wpłynąć na jego potencjał sprzedażowy. Musisz zapewnić, że przedmioty są wyraźnie widoczne i łatwo dostępne, aby klienci nie musieli polować przez stojaki na odzież i półki, aby znaleźć to, czego chcą.
Ubrania powinny być umieszczone tak, aby były dobrze widoczne dla klienta. Można to osiągnąć poprzez zastosowanie odpowiedniego oświetlenia, luster, a nawet muzyki w tle. Należy również wziąć pod uwagę dobór kolorów – jasne barwy przyciągają uwagę do produktu.
Jeśli chcemy zaprezentować swoje produkty w bardziej artystyczny sposób, wówczas należy wykorzystać akcesoria, takie jak flakony perfum, kapelusze czy torebki, aby uatrakcyjnić ich wygląd. Dobrym sposobem jest również dodanie zdjęć modelek noszących Twoje ubrania na ścianie za Twoimi produktami.
1) Właściwe ustawienie stojaków – Lepiej jest umieścić je wzdłuż ściany niż na środku pomieszczenia;
2) Właściwe oświetlenie – Oświetlenie powinno być miękkie i niezbyt jaskrawe;
3) Dobry dobór kolorów – Biały, czarny lub szary są uważane za klasyczne kolory dla ubrań;
4) Właściwy rozmiar – Rozmiar półek powinien pasować do rozmiaru twoich elementów odzieży;
5) Atrakcyjny design – Spróbuj użyć specjalnego projektu, który może przyciągnąć uwagę klientów.