Dynamiczna reklama – czy ma jakieś zalety?

Reklamy są z nami od dawna. Już kilkadziesiąt lat temu montowano neony mające za zadanie przyciągnąć klientów. Od tego czasu jednak formy reklamy uległy znacznej modernizacji. Mówiąc o systemie Digital Signage, warto wspomnieć, w jak wielu punktach jest wykorzystywany. Możemy go zobaczyć nie tylko na ulicach, ale także w centrach handlowych i na lotniskach. Na tych ostatnich ma za zadanie informować pasażerów o aktualnym rozkładzie lotów. Najczęściej jest jednak stosowany jako narzędzie marketingowe. Przyjrzyjmy się dokładniej, jakie zalety ma dynamiczna reklama.

Inteligentna promocja

Cyfrowa reklama to doskonały sposób na dotarcie do klientów. System digital out-of-home advertising wykorzystuje inteligentne metody, pozwalające trafić do ludzi na podstawie ich zainteresowań.Dzisiaj najczęściej wykorzystywane są ledowe telebimy (np. takie jak te http://tdcpolska.pl/ekrany-led-telebimy) – wyświetlane są na nich reklamy różnych marek. Możemy je zobaczyć głównie w miastach i miejscach, gdzie przebywa wiele osób. Dzięki niemu reklamy prezentowane są w miejscach ściśle dopasowanych do oczekiwań klientów.

Jako przykład podać można sklep wielkopowierzchniowy – tam w dziale z akcesoriami dla zwierząt prawdopodobnie pokaże się karma dla kotów. W ten sposób klient ma podany pomysł na to, co zakupić. Odpowiednio ustawione monitory działają automatycznie i nie wymagają ingerencji człowieka. Są zarządzane przez systemy CMS, co umożliwia ciągłą rotację obrazów. W przyszłości technologia ta będzie rozwijana w kierunku wykorzystania w niej sztucznej inteligencji.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

4 × pięć =