Stopery do półek to mały produkt, który w chwilę zdobywa zainteresowanie klientów, informując o nowości, przecenie, lub o tym, że produkt jest specjalny/ limitowany. Zastanów się, ile razy sam poszukiwałeś takich powiadomień na półkach, jak my wszyscy – no właśnie!
Wybierając się na zakupy przeciętny konsument koncentruje się na poszukiwaniu promocji. Niektórzy traktują to jako hobby a inni np. oszczędzają na wymarzone wakacje. Shelfstopery to świetny sposób na promowanie swoich produktów i może pomóc w drastycznym zwiększeniu sprzedaży.
Najlepszą rzeczą w tych przedmiotach promocyjnych jest to, że są one niewielkie, starannie wykonane, łatwe w montażu i przyciągające wzrok https://pos-solution.pl/produkt/shelfstopery-stopery/ . Wiele firm wybiera ten rodzaj promocjo, bo co jak co, trafia ona w sedno oczekiwań zakupowych klientów!
Istnieje wiele różnych rodzajów shelfstoperów dostępnych na rynku: ruchome, dopasowane do kształtu/ obwodu produktu, klasyczne (wykonane w wysokiej jakości), czy też i takie przylepne, które zawierają dodatkowe informacje, np. o konkursach, dodatkowych rabatach etc.
W oparciu o to, co chcesz zakomunikować klientom, wybierz takie, które sprawdzą się najefektywniej w Twoim interesie. Istotnym jest jednak przeprowadzenie rekonesansu, aby mieć świadomość, czego Twoi klienci poszukują.
Shelfstopery są bardzo popularne w restauracjach, ponieważ mogą być używane rzucające się w oczy karteczki informacyjne, jednak nie tylko. Chcemy jednak podkreślić, że odpowiednio przygotowane do Twoich potrzeb, znajdą swoje miejsce w każdym biznesie.