Neon w reklamach – czy ma duże znaczenie?

Czym charakteryzuje się dobra reklama? Takich cech jest kilka, ale jedną z podstawowych niewątpliwie jest widoczność. Z tego powodu wiele firm wybiera reklamy zewnętrzne, które widać na każdym kroku w przestrzeni miejskiej: na banerach, murach, rogach ulic. Jak przebić się w tłumie i wyróżnić własny przekaz? Takim rozwiązaniem jest reklama świetlna, której bogata oferta znajduje się pod poniższym linkiem:  http://fabrykareklamy.pl/reklama/neony-reklamowe/.

Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga

Słupy ogłoszeniowe, przystanki autobusowe, bilbordy- wszędzie tam pojawiają się reklamy. Jesteśmy do nich przyzwyczajeni, dlatego z trudem zauważamy kolejne. Aby przebić się na tle konkurencji, należy zamieścić coś szokującego. Złym pomysłem jest bulwersująca treść, lepiej postawić na estetyczne wykonanie, o które najlepiej potrafi zadbać producent neonów reklamowych. Właśnie atrakcyjna szata graficzna, właściwie podświetlona (dzięki czemu widoczna o każdej porze dnia i nocy, niezależnie od warunków atmosferycznych) zwraca na siebie uwagę i zapada w pamięć.

Dlaczego neon ma takie znaczenie? Również z tego powodu, że jest trwałym materiałem, który nie blaknie pod wpływem słońca lub deszczu. Dostępny jest w wielu kształtach oraz rodzajach (szkło transparentne, transparentne rurki, rurki barwione w masie), dzięki czemu można tworzyć nowoczesne reklamy. W ten sposób zyskują widoczność z naprawdę dużych odległości, a ciekawe aranżacje mogą stać się elementem dekoracyjnym, poza przeznaczeniem marketingowym.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dziesięć + jedenaście =