Gadżety reklamowe – czy warto w nie zainwestować?

Współcześnie mnóstwo firm opiera swoje działania marketingowe na wręczaniu klientom rozmaitych, całkowicie darmowych gadżetów reklamowych. Są to bowiem w zdecydowanej większości przedmioty niezbyt drogie, a jednocześnie bardzo skuteczne jako nośniki przekazu promocyjnego. Dużą popularnością cieszą się zwłaszcza długopisy, ołówki, notesy i inne artykuły piśmiennicze z nadrukowanym logo. Posiada je w swoim bogatym asortymencie ta firma z siedzibą w Kartuzach: https://zasadamedia.pl/18969//dlugopisy-i-zestawy-pismienne.

Prosty sposób na poprawę wskaźnika sprzedaży i rozpoznawalności

Do wyjątkowo chętnie wybieranych przez przedsiębiorców gadżetów o charakterze reklamowym zaliczamy: wspomniane już narzędzia piśmiennicze, kubki zwykłe i termiczne, breloczki na klucze, smycze na szyję, kalendarze ścienne, pendrive`y do przechowywania plików, powerbanki do zasilania smartfonów i innych mobilnych urządzeń elektronicznych, latarki, zapalniczki, otwieracze do butelek, ręczniki łazienkowe, torby materiałowe na zakupy, wielofunkcyjne scyzoryki (tzw. multitoole), t-shirty, czapki z daszkiem, bluzy, kamizelki, kalkulatory, zegarki, myszki komputerowe, słuchawki bezprzewodowe, parasole, a nawet piłeczki antystresowe. Wymienione powyżej przedmioty są przede wszystkim niezwykle praktyczne, dlatego istnieje duże prawdopodobieństwo, że obdarowane osoby będą z nich korzystały na co dzień. To z kolei przełoży się na budowanie świadomości o istnieniu marki w społeczeństwie, co przysporzy firmie zupełnie nowych klientów i spowoduje wzrost zysków. Drugą niewątpliwą zaletą jest możliwość łatwego kreowania pozytywnego wizerunku firmy. Jeśli bowiem dostajemy coś od niej za darmo, to mamy ciepłe skojarzenia związane z jej działaniami. Pozostałe istotne korzyści to choćby zmotywowanie pracowników i szansa na nawiązanie długoterminowych relacji z kontrahentami.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

cztery + 9 =