Polecamy

Firmowy notes – sposób na przyciągnięcie uwagi klientów?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Przyciąga uwagę

Notatnik firmowy to świetny sposób na przyciągnięcie uwagi klientów. Można go wykorzystać jako narzędzie promocyjne, ale także jako wizytówkę lub prezent dla klientów. Na wizerunku notesu możesz zawrzeć wszystkie informacje o swojej firmie: logo, dane kontaktowe, adres i numer telefonu.

Materiał

Najważniejszą rzeczą jest to, że powinieneś wybrać odpowiedni materiał do wykonania notesu. Musisz wybrać materiał, który będzie wystarczająco trwały! Najpopularniejsze są skóra i pianka. Nylon jest również używany w wielu przypadkach, ponieważ jest bardzo elastyczny i trwały.

Jeśli Twoja firma opiera się na technologii lub komputerach, to powinieneś użyć skórzanych notesów z nadrukowanymi etykietami na nich. Inną opcją będzie użycie okładki z tkaniny, na której będzie nadruk z Twoim logo lub nazwą firmy.

Odpowiedni projekt

Projekt notesu może odzwierciedlać tożsamość korporacyjną Twojej marki, zwłaszcza jeśli jest używany podczas prezentacji lub spotkań. Możesz nawet użyć go jako prezentu na targach lub konferencjach. Korzystając ze strony: https://studiokreacja.pl/oferta/identyfikacja-wizualna/notesy/ otrzymasz spersonalizowany, taki produkt jaki potrzebujesz i na jaki zasługujesz Ty, pracownicy i klienci.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Z czyjej pomocy skorzystać w momencie nerwowego załamania?
Z czyjej pomocy skorzystać w momencie nerwowego załamania?
Współczesny szybki tryb życia, stresujące wydarzenia i traumy mają ogromny wpływ na zdrowie psychiczne każdego z nas. Niektóre z problemów […]
Czy można wydziedziczyć członka rodziny?
Czy można wydziedziczyć członka rodziny?
Spadek po osobie zmarłej zazwyczaj trafia do jej bliskich, zwykle na podstawie pozostawionego testamentu. Istnieje tutaj jednak możliwość wydziedziczenia któregoś […]
Międzynarodowa firma – jak zniwelować różnice językowe między pracownikami?
Międzynarodowa firma – jak zniwelować różnice językowe między pracownikami?
Internet i dostępna powszechnie technologia sprawiają, że zacierają się granice, a firmy mogą czerpać nie tylko z lokalnego, ale też […]
Ostatnie wpisy