Impreza firmowa to świetny sposób na zintegrowanie zespołu, poprawę atmosfery panującej w pracy, czy nagrodzenie podwładnych np. za ukończenie jakiegoś większego projektu. Pracownicy będą mieć okazję do rozluźnienia się i odprężenia, co z pewnością wpłynie pozytywnie na ich dalszą pracę. Dlatego bez wątpienia warto podjąć się jego organizacji i przygotować naprawdę niezapomniane wydarzenie.
Organizując przyjęcie firmowe, warto rozpocząć od określenia jego celu. To uwarunkuje wszelkie pozostałe działanie, ponieważ zależnie od okoliczności warto zdecydować się na inne działania.
Do typowych celów imprez firmowych m.in. należą:
– integracja zespołu, zapoznanie nowych podwładnych zresztą załogi,
– nagrodzenie pracownika za wybitne osiągnięcia,
– świętowanie zakończenia jakiegoś projektu przez cały zespół,
– poprawa komunikacji w zespole,
– pożegnanie pracownika przechodzącego na emeryturę,
– przyjęcia organizowane z uwagi na święta i okoliczności np. firmowy opłatek, spotkanie wielkanocne, czy noworoczne
Kiedy cel zostanie już określony, należy wybrać najbardziej odpowiednie miejsce do jego organizacji. Należy zadbać o to, żeby dla wszystkich uczestników wystarczyło miejsca oraz żeby lokal pasował do charakteru przyjęcia i pozwalał na swobodny dojazd. Warto także upewnić się, czy są dostępne dodatkowe pomoce, które mogą być potrzebne jak np. rzutnik. Ostatnimi czasy bardzo popularnym rozwiązaniem są przyjęcia firmowe organizowane w eleganckich hotelach.
Bankiety w Poznaniu czy innych miastach często organizowane są w eleganckich hotelach. Lokale te gwarantują odpowiednią ilość miejsca, która pozwala pomieścić nawet największe zespoły. Dodatkowo istnieje możliwość noclegu, co znacznie ułatwia sprawę. Hotele są bardzo eleganckie i zazwyczaj łatwo do nich dojechać.
Ponadto, dysponują one różnymi salami, również konferencyjnymi, w których można zorganizować bardziej formalny etap przyjęcia. W hotelach możliwe jest zamówienie pełnego cateringu na najwyższym poziomie. Zwykle właściciele oferują kompleksową współpracę z doświadczonym specjalistą zajmującym się organizacją tego typu imprez. W hotelach znajduje się także szereg dodatkowych atrakcji jak np. stół do bilarda, sale taneczne, siłownia.