Polecamy

Jak znaleźć dobrego partnera do biznesu

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Dobry partner, czyli… jaki?

O tym, jak bardzo istotne jest wsparcie zewnętrznych wykonawców w biznesie dowiadują się ci, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy. Nie wszystkie procesy mogą bowiem być wykonywane w danej organizacji, dlatego wsparcie outsourcingu jest niezbędne. W przypadku firm transportowych będzie to zewnętrzna spedycja, z kolei w firmach produkcyjnych będą to usługi przewoźników. Jak więc znaleźć biznesowego partnera, który spełni stawiane przed nim oczekiwania? Przede wszystkim warto przyjrzeć się organizacji firmy i jej doświadczeniu. Jeśli jednostka działa na rynku jakiś czas, to wiele na jej temat powiedzą dotychczasowi zleceniodawcy. Wywiad pozwoli również ustalić, czy pracownicy danej firmy terminowo wywiązują się ze swoich obowiązków.

W biznesie nie ma miejsca na pomyłki

Kolejnym z kryteriów wyboru będą kompetencje osób zatrudnionych u partnera biznesowego, choć te ciężej jest sprawdzić. Najlepiej zdecydować się na pojedynczą usługę danej firmy, zanim na stałe podpisze się umowę na zlecenia. Na przykład przedsiębiorstwo spedycyjne organizujące transport paletowy Gdynia – Katowice powinno wziąć na swoje barki szczegółowe zaplanowanie trasy, komunikację z kierowcą oraz bieżące rozwiązywanie problemów. Jeśli podczas pierwszego zlecenia, któryś z punktów usługi nie był satysfakcjonujący, wówczas można oczekiwać, że tak samo wyglądać będzie dalsza współpraca. Dobry partner do biznesu powinien dbać o interes swojego współpracownika w tym samym stopniu, co o swój własny.

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Agregaty prądotwórcze – praktyczne rozwiązanie na czas budowy i nie tylko
Agregaty prądotwórcze – praktyczne rozwiązanie na czas budowy i nie tylko
Agregaty prądotwórcze to spalinowe urządzenia wytwarzające prąd, które mają zastosowanie w wielu sytuacjach. Najczęściej można spotkć je na placach budowy, […]
Motywowanie pracowników do działania – jak robić to skutecznie?
Motywowanie pracowników do działania – jak robić to skutecznie?
Na rozwój firmy wpływa wiele aspektów. Jednym z najważniejszych jest posiadanie grupy efektywnie działających pracowników. Z tego powodu przedsiębiorcy wykorzystują […]
Jak skutecznie zareklamować swoją działalność?
Jak skutecznie zareklamować swoją działalność?
W warunkach doskonale rozwiniętego rynku konkurencyjnego konieczne jest wdrożenie spójnej i atrakcyjnej dla odbiorców identyfikacji wizualnej firmy. Narzędzi marketingowych jest […]
Ostatnie wpisy