Reklama dźwignią handlu. To zdanie, stare i brzmiące jak frazes, jest ciągle aktualne. Bardzo trudno sprzedać towar lub świadczyć usługę, kiedy brak jest reklamy. Czasami nie wystarczy duży szyld przed siedzibą firmy czy ogłoszenie w lokalnej prasie. Może się okazać, że niezbędne jest przeprowadzenie całej kampanii marketingowej.
Najlepszym rozwiązaniem byłaby oczywiście reklama telewizyjna i to w godzinach najlepszej oglądalności. Jest to jednak rzecz niezwykle droga, przekraczająca możliwości finansowe statystycznego przedsiębiorcy. Tańsza będzie reklama w gazecie lub radiu, szczególnie kiedy są to media mniejsze, o lokalnym zasięgu.
Dobrym pomysłem, ostatnio dość popularnym, są billboardy i tablice reklamowe ustawiane w pobliżu dróg. Z ofertą takich produktów można zapoznać się na stronie https://billboardy360.pl/tablice-reklamowe/poznan/. Jeżeli tablica stanie w ruchliwym miejscu, jest duże prawdopodobieństwo spodziewanego efektu.
Kolejny pomysł na kampanię promocyjną to ulotki reklamowe. Mogą być rozdawane na ulicy, na spotkaniach i targach tematycznych albo wrzucane do skrzynek pocztowych.Warto również pomyśleć o zatrudnieniu specjalistycznej firmy, która zajmuje się promocją.