Ekspozycja produktów w sklepie rządzi się swoimi prawami. Zazwyczaj obiekty handlowe posiadają odgórnie stworzone planogramy, które narzucają sposób układania produktów na półkach. W związku z tym artykuły droższe, znajdujące się na linii wzroku, ustawione są wyżej w stosunku do produktów tańszych, które wybierane są częściej. Miejsce położenia konkretnego produktu może być również wykupione przez konkretną firmę, której zależy na dobrych wynikach sprzedażowych swojej marki. Sytuacja zmienia się również, jeśli chodzi o dodatkowe ekspozycje. Ich położenie w sklepach zwraca uwagę klientów, a tym samym generuje większą sprzedaż. W związku z tym wiele firm decyduje się na tego typu rozwiązanie. Przykładem są kartonowe standy, których szeroką ofertę można znaleźć choćby pod adresem internetowym https://oficyna97.pl/.
Efektywne metody reklamy przyciągają potencjalnych klientów. Zwykle jednak oddziaływania marketingowe wiążą się z dużymi nakładami finansowymi. Tańsze z kolei nie mają takiego potencjału sprzedażowego. Przeciwieństwem jest oferta ekspozytorów reklamowych, które wyróżniają się konkurencyjną ceną oraz skutecznością emisji hasła oraz marki. Dzięki nim produkt jest doskonale widoczny, schludnie ułożony, a wizerunek jest spójny i ma ładny przekaz. W ten sposób klient może zauważyć produkt z dużych odległości, a przede wszystkim zachęca do zakupu swoją oprawą. Wszystko to przekłada się na realne zyski firmy i skuteczne działania reklamowe w przystępnej cenie.