Identyfikatory w urzędach a system do kontroli dostępu

System kontroli dostępu stanowi istotny środek bezpieczeństwa, który wraz z postępem technologicznym w erze cyfrowej, nieustannie jest ulepszany pod wieloma względami. Instaluje się go w biurach, magazynach, fabrykach, zakładach opieki zdrowotnej i innych miejsca, w tym również urzędach. Pomaga zminimalizować ryzyko nieautoryzowanego dostępu do jakichkolwiek fizycznych materiałów lub cyfrowych danych. Identyfikatory w urzędach chronią przed intruzami oraz ułatwiają zarządzanie pracownikami. Sprawdzą się zarówno w niewielkich placówkach, jak i największych instytucjach.

Niezawodna ochrona dzięki praktycznym identyfikatorom

Za pomocą narzędzia kontroli dostępu można śledzić każde wyjście i wejście, które ma miejsce w ciągu dnia w urzędzie. Niezależnie od tego, czy placówka działa przez określony czas, czy przez 24 godziny, zagwarantowane jest całkowite bezpieczeństwo. W przypadku dużych placówek często kontrola nad tymi wszystkimi strefami o obiekcie jest utrudniona. Z nowoczesnym systemem problem ten błyskawicznie zostaje rozwiązany. Nie trzeba zatrudniać dodatkowych stróżów lub inwestować w rozbudowany monitoring. Zainstalowanie systemów kontroli dostępu z czytnikami i wyposażenie urzędników w identyfikatory zapobiega uzależnieniu instytucji od używania fizycznych kluczy do poszczególnych pomieszczeń. Użytkowanie systemu jest bardzo proste – wystarczy przyłożyć identyfikator lub breloczek do czytnika, by zarejestrować obecność lub uzyskać dostęp do danej strefy.

Pełna kontrola nad czasem pracy urzędników

System ewidencji nie tylko gwarantuje niezawodne bezpieczeństwo, ale także pozwala zarządzać pracownikami – zbierane są dane na temat ich godzin pracy, przerw czy nieobecności. Innowacyjne rejestratory czasu pracy z ekranem dotykowym mogą o określonej porze przełączać się automatycznie z rejestracji wejść na rejestrację wyjść z urzędu i tym samym dokładnie monitorować godziny pracy urzędników. Nic nie stoi na przeszkodzie, by wykorzystując innowacyjne oprogramowanie bibiSzef firmy MicroMade, na bieżąco sprawdzać liczbę obecnych i nieobecnych pracowników. Dzięki temu podnoszona jest jakość obsługi obywateli, którzy przychodzą na spotkanie z określonym urzędnikiem – szybciej są informowani o sytuacji w placówce i kierowani do konkretnych osób.

Czytelne i proste w obsłudze oprogramowanie

Olbrzymią zaletą systemu bibinet jest wygodny wgląd do wielu raportów. W aplikacji można generować miesięczne podsumowanie czasu pracy, sprawdzać frekwencję dla poszczególnych referatów, zliczać nieobecności czy przeglądać, kto miał dostęp do określonych stref w placówce. Rozwiązanie to znacznie przyspiesza planowanie pracy oraz optymalizowanie procesów. System niezawodnych identyfikatorów i eleganckich czytników sprawdzi się w każdym urzędzie. Można łatwo dopasowywać go do wymagań placówki, bez względu na liczbę zatrudnionych osób czy warunków zabudowy. System kontroli dostępu lub ewidencji czasu pracy nadaje się także do wykorzystania w jednostkach organizacyjnych, takich jak: szkoły, biblioteki czy ośrodki kultury.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dwanaście − 11 =