Polecamy

Nowoczesne sposoby komunikacji z klientem

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Obecnie istnieje wiele metod i kanałów komunikacji z klientami. Można je podzielić na te tradycyjne i nowoczesne. W pierwszej grupie należy wymienić przede wszystkim klasyczny telefon czy mail. Dużą popularnością cieszy się także wymiana wiadomości lub odpowiedzi na komentarze zamieszczane w mediach społecznościowych. Bardziej nowoczesna odsłoną są automatyczne boty lub czaty. Najważniejsze jest jednak to, aby wybrać te najbardziej odpowiadające danej firmie. Zbyt duża ich liczba może spowodować, że nie będzie można nimi sprawnie zarządzać. Informowanie klienta o możliwości komunikacji telefonicznej, mailowej, poprzez chat, Facebook czy Skype, w sytuacji gdy wszystkie kanały obsługuje wyłącznie jedna, przeciążona osoba, jest bezsensowne. Zdecydowanie bardziej rozsądnym rozwiązaniem wydaje się wybór kilku z nich, aby zwiększyć ich efektywność i zadbać o jak najwyższą jakość obsługi klientów, nie narażając się na ich frustracje czy niezadowolenie.

Szybko, bezpiecznie i wygodnie

Jedną z ciekawszych opcji komunikowania się z klientem jest bez wątpienia aplikacja dedykowana konkretnej marce czy usłudze. Więcej o możliwościach takiego rozwiązania dowiesz się na stronie internetowej: https://loyaltyclub.pl/. Aplikacja dostępna jest w każdym miejscu i o każdej porze. Jej obsługa jest wygodna i prosta. Można ją dostosować do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów, a także dodawać do niej aktualności, powiadomienia PUSH i zbierać informacje o kupującym, a następnie udoskonalać jej funkcje.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak urządzić tematycznie pokój dla dziecka?
Jak urządzić tematycznie pokój dla dziecka?
Urządzenie pokoju dla dziecka to zwykle wielka frajda, ale także nie lada wyzwanie dla rodziców. Cała sztuka polega na tym, […]
Jak trudne jest uzyskanie odszkodowania za błąd medyczny?
Jak trudne jest uzyskanie odszkodowania za błąd medyczny?
Sprawy związane z popełnieniem błędu medycznego zazwyczaj są bardzo trudne i ciągną się miesiącami. Nie powinniśmy się jednak poddawać, jeśli […]
Powody dla których klienci preferują internetowe zakupy
Powody dla których klienci preferują internetowe zakupy
Zakupy online stały się częścią naszego codziennego życia i coraz więcej osób preferuje je w porównaniu do zakupów offline. Powodem […]
Ostatnie wpisy