Tradycyjne podejście do realizacji materiałów promocyjnych coraz częściej zawodzi. Nie dziwi zatem fakt, iż coraz więcej agencji marketingowych oraz samych inwestorów decyduje się na nowatorskie metody promocji. Jednym z przykładów takich nowych form marketingu są filmy reklamowe z drona. Jak jednak mądrze wykorzystać je do celów promocji firmy? Odpowiedzi na to pytanie postaramy się udzielić w dalszej części naszego krótkiego artykułu poradnikowego.
Ujęcia nad ziemią w znacznym stopniu różnią od tych realizowanych na gruncie. Sprawia to, iż sprawdzą się one doskonale podczas realizacji spotów reklamujących różnego rodzaju inwestycje deweloperskie, projekty przemysłowe, czy też imprezy o charakterze masowym. Co więcej, ujęcia realizowane z drona pozwalają również na uzyskanie niecodziennych kadrów i zwiększenie dynamiki produkowanego filmu reklamowego. Nie bez znaczenia jest również cena – próba uzyskania efektu lotu ptaka za pomocą metod tradycyjnych jest o wiele droższa (wymagane jest zwykle wynajęcie samolotu lub też helikoptera). Dlatego też produkcja filmów reklamowych przy użyciu drona staje się formą tak popularną.
Osobnym tematem jest znalezienie agencji realizującej projekty marketingowe z wykorzystaniem dronów. Nie należy podczas wyboru podejmować jednak pochopnych decyzji. O wiele lepszym rozwiązaniem jest zapoznanie się z portfolio przynajmniej kilku firm i zakontraktowanie tej o największym doświadczeniu i renomie.