Polecamy

Design Thinking – czym jest i na czym polega specyfika tego podejścia?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Wprowadzanie innowacji, nieważne, czy chodzi o produkty, czy usługi, czy jeszcze inne rzeczy związane z firmą, jest skuteczne tylko wtedy, gdy opiera się je o potrzeby klienta, czyli potencjalnego odbiorcy. To właśnie na tym polega idea design thinking, która staje się coraz popularniejsza również w Polsce. Dzieje się tak dlatego, że daje ona bardzo dużą pewność co do tego, że nowość wypuszczona na rynek przez firmę dobrze się przyjmie i nie będzie zawodu, jeśli chodzi o zyski ze sprzedaży.

Jak przebiega proces projektowania?

Skupianie się na designie zaczyna się od przeprowadzanie dokładnego badania potrzeb konsumenta, do którego skierowany jest produkt lub usługa. Pozwala to zebrać pełne informacje dotyczące jego marzeń, obaw, pragnień oraz potrzeb, do których dostosowuje się finalny produkt. Jego wygląd jak i cena również jest zależna od specyfiki danej grupy i jej zamożności. Dlatego zanim dany wyrób ujrzy światło dziennie, jest już wykonany w taki sposób, aby przypaść do gustu swoim konsumentom.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Bal przebierańców – za co przebrać naszą pociechę?
Bal przebierańców – za co przebrać naszą pociechę?
Bal przebierańców to okazja, by jako rodzic, wykazać się odrobiną fantazji. Nasza pociecha w takiej sytuacji zazwyczaj chce być najpopularniejszą […]
Flagi reklamowe – czy warto w nie zainwestować?
Flagi reklamowe – czy warto w nie zainwestować?
Obecnie podstawowym warunkiem sukcesu każdej firmy jest podejmowanie rozsądnych działań marketingowych. Warto w szczególności wdrażać takie rozwiązania, które zagwarantują szeroką […]
Shelfstopery – mała rozwiązanie a bezcenne, gdy liczy się dobra promocja!
Shelfstopery – mała rozwiązanie a bezcenne, gdy liczy się dobra promocja!
Stopery do półek to mały produkt, który w chwilę zdobywa zainteresowanie klientów, informując o nowości, przecenie, lub o tym, że […]
Ostatnie wpisy