Polecamy

Spotkanie biznesowe – co można przygotować dla klienta?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Coraz częściej podczas spotkań biznesowych wręcza się prezenty. Klienci z pewnością docenią takie gesty i będą pozytywnie podchodzić do działalności firmy. Być może zaprocentuje to lepszymi umowami czy dodatkowymi usługami w przyszłości. Co warto przygotować dla klienta podczas spotkania biznesowego?  

Drobne upominki firmowe

Przyjęło się, żeby przygotowywać dla klienta podarunki łatwe w przenoszeniu. Przydatne w takich sytuacjach mogą być torby laminowane z nadrukiem firmy. Prezent będzie się prezentował estetycznie, a przy okazji będzie dodatkową reklamą. W torbie warto umieszczać lekkie rzeczy, które nie będą utrudnieniem przy transporcie. Firmy coraz częściej produkują różne gadżety firmowe, takie jak długopisy, ołówki czy pendrive’y. To rzeczy bardzo praktyczne, a dodatkowy napis nie pozwoli zapomnieć klientowi o tym kto go wręczył. 

Osobisty prezent 

Do gadżetów firmowych do torby można włożyć również coś bardziej osobistego. Prezent może być powiązane z działalnością klienta albo jego firmy. Warto znać jego preferencje, np. jeśli jest fanem trunków to można się postarać o whisky albo wino. Można też podarować sprzęt naszej firmy. Jeśli działa w branży elektronicznej to nie zaszkodzi zegarek albo nowy telefon. Wartość prezentu powinna być dostosowana od ważności spotkania biznesowego. 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Ciekawe pomysły na spędzenie czasu na domówce
Ciekawe pomysły na spędzenie czasu na domówce
Domówka nie musi polegać jedynie na rozmawianiu, jedzeniu albo piciu alkoholu. Warto urozmaicić czas gościom, w czym pomóc mogą różne […]
Drewno polimerowe, czyli konkurencja dla klasycznych parkietów
Drewno polimerowe, czyli konkurencja dla klasycznych parkietów
Drewno polimerowe to stosunkowo młode rozwiązanie dla producentów podłóg i parkietów, stanowiące atrakcyjną konkurencję dla klasycznych parkietów. Zaletami polimeru jest […]
W jaki sposób opakowanie wpływa na wizerunek marki?
W jaki sposób opakowanie wpływa na wizerunek marki?
Wymagający klienci coraz częściej zwracają uwagę na szczegóły w realizacji produktów oraz na standardy obsługi. Z kolei przedsiębiorstwa doskonale zdają […]
Ostatnie wpisy