iCEA zbiera pozytywne opinie

Grupa iCEA stawia na pozytywne relacje z klientami!

Grupa iCEA jest liderem na rynku usług związanych ze świadomym budowaniem wizerunku w Internecie, co oznacza szczególną odpowiedzialność w stosunku do klientów powierzających swoje sieciowe być albo nie być. Pozytywne relacje z klientami są owocem rzetelnej, uczciwej i konsekwentnej pracy, bez której nie ma szans na sukces w marketingu internetowym firmy. Klienci, w swych pozytywnych opiniach o iCEA podkreślają indywidualne podejście do specyfiki każdego zlecenia. Każdy klient traktowany jest wyjątkowo, to znaczy – jego potrzeby bieżące i plany na przyszłość są priorytetem w opracowywaniu celowanych w sukces rozwiązań.

Grupa iCEA to dziś ponad siedemdziesięciu specjalistów pracujących nad sukcesami przedsiębiorców różnego typu i różnych branż. Szacunek dla pracy, ambicji, planów i uwzględnianie w nich mocnych oraz słabych stron różnych rozwiązań są podstawą sukcesu i grupa iCEA zaprasza do współpracy każdego, kto podziela te wartości. Szczegóły oferty są jasne i jednoznaczne i można zapoznać się na poniższej stronie: https://www.grupa-icea.pl/ . Nie ma tu dodatkowych kosztów, dopłat i innych niespodzianek, a sama realizacja zadania rozpoczyna się od bezpłatnej wyceny, która pozwala określić granice budżetu koniecznego do realizacji zadania. Klienci doceniają tę otwartość, jednoznaczność i etyczność współpracy z iCEA.

iCEA pomaga odnaleźć się w gąszczu social mediów

Każdy przedsiębiorca dziś już wie, że bez dobrego zarządzania relacjami w social mediach jego siła przebicia na rynku biznesu, niezależnie od dziedziny, jest poważnie ograniczona. Eksperci z Grupy iCEA są przewodnikami w gąszczu tych spraw i pomagają wypracować najlepsze strategie rozwoju. Z badań statystycznych wiemy dziś, że aż 80% użytkowników Internetu korzysta z Facebooka, zatem jest to podstawowy kanał kontaktów i relacji biznesowych.

Użytkownicy Facebooka różnią się od siebie wieloma cechami, od wieku, płci, wykształcenia i światopoglądów, do czasu poświęcanego przez nich na relację w social mediach, a nawet godzin przebywania w takich przestrzeniach. Wszystkie te czynniki aktywności należy dobrze zdiagnozować, zanalizować i na tej podstawie dobrać najlepsze strategie marketingowe. Grupa iCEA proponuje cały koszyk usług aktywizujących widoczność firmy na Facebooku, od założenia profilu lub fanpage’a, poprzez kreowanie postów i odpowiedzi na komentarze, aż do odpowiedzi na wiadomości.

Ważnym elementem wykorzystania Facebooka jako narzędzia promocji jest skuteczna praca reklam. Facebook może nie tylko zapoznawać użytkownika z reklamami, ale i przekierowywać go na stronę firmy lub bloga firmowego, co świetnie wspiera plany marketingowe. Przy okazji Facebook świetnie wyłapuje dane szczegółowe takie jak lokalizacja klientów i ich konkretne potrzeby, dzięki czemu produkty i usługi trafiają do najwłaściwszej grupy odbiorców.

Osobną dziedziną aktywności promocyjnych, które przygotowują eksperci z iCEA są reklamy Facebook AdWords, które przynoszą najszybsze efekty sprzedażowe. Klienci iCEA doceniają najbardziej reklamę poprzez obecność i aktywność na Facebooku, gdyż przynosi ona naprawdę konkretne i mierzalne efekty. Aktywności użytkowników, takie jak polubienia i udostępnienia mocno wspierają nie tylko wizerunek firmy, ale i pozycjonowanie stron, do których przekierowują one użytkowników. Dane pochodzące z badań marketingowych są tu całkowicie jednoznaczne: aż 59% użytkowników Facebooka przyznaje, że polubiło fanpage danej marki, aby skuteczniej śledzić jej nowości, 72% użytkowników twierdzi, że czuje się bardziej związanymi z marką, kiedy wejdzie w interakcję z jej przedstawicielem lub uzyska odpowiedź na swoją aktywność na Facebooku. Aż 74% użytkowników Facebooka dodaje, iż udostępnienia marki, które wykonują wzmacnia ich więź z firmą i jej produktami, a 90% sklepów internetowych posiada swoje profile na Facebooku.

Te dane mówią same za siebie i eksperci z iCEA przyglądają się ich specyfice oraz analizują wszystkie podjęte kroki w stronę skutecznego marketingu. Każde wydarzenie, post, konstrukcja profilu szyte są na miarę potrzeb klienta i dlatego sukcesy we współpracy z Grupą iCEA są tak mocno podkreślane przez jej klientów. Zaangażowanie procentuje zaufaniem z obu stron kooperacji, o czym iCEA wie od początku swojego istnienia.

 

Fontana apolla na rynku w Poznaniu.

 

Nie tylko Facebook, bo zawsze trzeba szukać maksymalizacji na ścieżkach do sukcesu

W pracy w dziedzinie social mediów Grupa iCEA pomaga także wykreować inne niż Facebook kanały przekazy. W Polsce najpopularniejsze z nich to obecnie Instagram i Pinterest. Co więcej, wybierają je ambitni klienci, którzy nie chcą poprzestać na jednym źródle interakcji. Grupa iCEA najczęściej integruje je ze strategią użytkowania Facebooka.  Badania pokazują, że użytkowanie Instagrama bardzo mocno wpływa na pozytywne pozycjonowanie stron. To ważna uwaga, bo dzięki temu można planować wielorakie i wielowymiarowe strategie działania.

Pinterest zaś skupia obecnie 1,5 miliona użytkowników w Polsce, a większość z nich to kobiety. Dobrej jakości zdjęcia, które są podstawą funkcjonowania tej przestrzeni to przede wszystkim domena kobiet. Zatem Pinterest to wyzwanie przede wszystkim dla firm zajmujących się produktami i usługami dla kobiet lub najczęściej kupowanymi przez kobiety. Wiedzę tę wykorzystują twórczo specjaliści z iCEA, a klienci potwierdzają i chwalą ich skuteczne rozwiązania marketingowe.

Grupa iCEA zna problemy promocji i potrafi je optymalizować na rzecz korzyści swoich klientów

Grupa iCEA zbiera pozytywne opinie od klientów, gdyż stawia sobie za cel ich własne cele. Podstawową działalnością grupy od początku było i jest nadal, choć social media wprowadziły tu wiele modyfikacji, skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Dzięki zaufaniu powierzonemu iCEA poprawiane są parametry techniczne stron, testuje się pracę słów i fraz kluczowych oraz wykonuje szereg innych operacji prowadzących do sukcesu klienta. Klienci doceniają efekty finansowe wynikające z rzetelnej pracy projektowanej i wykonywanej przez ekspertów z iCEA. Do najważniejszych celów takiej pracy należą: zdobycie nowych klientów, zwiększenie przychodów firm, umocnienie relacji z klientami, sieć przekierowań i linkowań zwiększających pozycjonowanie stron internetowych, docieralność przekazu do właściwych, skutecznych odbiorców generujących zyski i szereg innych celów, które stawiają sobie klienci korzystający z usług Grupy iCEA.

Praca w iCEA to także wspólnota celów pracownika i firmy

Entuzjastyczne opinie, które zbiera Grupa iCEA od swoich klientów to także wynik dojrzałych, etycznych i nowoczesnych rozwiązań pracowniczych, bo iCEA rozważnie poszerza zespół ekspertów, wiedząc, że to od ich osobowości, wiedzy i doświadczenia zależy pozytywna i efektywna współpraca z klientami. W iCEA stawia się na ustawiczne kształcenie, rozwój osobisty i relacje na co dzień. Każdy, kto współpracuje z iCEA wie, że może czuć się na swoim miejscu w relacjach zawodowych, bo jego potencjał zostanie dobrze zagospodarowany.

Klienci w udzielanych iCEA referencjom podkreślają poczucie sensu w tej współpracy, dbałość o zaufanie, dobre rozwiązania i optymalne dla nich koszty. Taka atmosfera synergii działań sprzyja realizacji celów biznesowych, ale i – po prostu – dobrym emocjom, które są ważne dla stawiania sobie i realizacji celów, planów i zamierzeń. Owocne relacje w firmie, to także solidne więzi z klientami.

Te prawdy towarzyszą Grupie iCEA od początku i przynoszą owoce w postaci zadowolenia klientów, którzy powracają z kolejnymi wyzwaniami i polecają iCEA swoim bliskim. Pozytywne opinie motywują, zobowiązują i pomagają wytrwać w realizacji planów i zamierzeń, bo nic tak nie cieszy, jak sukces klienta, który potrafi go docenić i zakomunikować innym. Sukces jest dla ludzi i Grupa iCEA to wie, a wiedza taka daje siłę do wyzwań każdego dnia pracy. Opinie klientów są ważne, a najważniejsze jest ich aktywne słuchanie!

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

17 − osiem =